måndag, november 28, 2005

En till.... bara...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja men lite tragiskt är det ändå... De är ju fan i mig snyggare som gammal än vad jag är nu.... Inte bra =D

måndag, 28 november, 2005  
Blogger Malin said...

Jag håller inte med dig Leina....
Ock jag tror inte att alls att du ser sämre ut än dom....

Nu får du ta lite possitiv kritik!!!!

tisdag, 29 november, 2005  
Blogger Elisabet. said...

Hys hopp Leina!
Alla tycks ju bli vackrare och vackrare ju äldre dom blir .., det gäller säkert oss också!
(och så blir ju alla ens kompisar skumögda och ser dåligt på nära håll .., jag bara väntar på att T ska börja använda läsglasögon ...haha ..)

tisdag, 29 november, 2005  
Anonymous Anonym said...

Men du där sa du något Elisabet.,... Det där med skumögd!... Sen så var det ju det där med att man alltid kan dra till med.... Jag är gift! (brukar använda det som mantra) =)

tisdag, 29 november, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics