måndag, januari 02, 2006

Besvikelse.....

Vintern i Skåne är allt annat än kul..... när man äntligen fått snö....
Igår och idag är det tööööö på hög nivå blandat med en del regnskurar...
Snön är med andra ord på väg bort och för barnen är det tråkigt, ja även för mig då jag oxå älskar att åka pulka och har tom varit och inhandlat en del nya.....

Sanna har haft en kompis här och gissa bara hur blöta dom stackarna var när dom hade varit ute och lekt....
Man blir liksom helt slut av detta vädret och vill egentligen bara krypa ner under täcket och gå i ide....

Dagen har jag tillbringat med att plocka undan alla julstjärnor och pynt då jag känner att det inte riktigt har varit någon "julfeeling" ändå..

Ganska skönt att få undan men jag lämnade julgardiner, juldukar och värmeljusen i köket.....

Till middag idag ska jag skicka maken till stan för att hämta kebabrulle.......

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackars er.... Skall jag skicka lite kyla oxå... Vi har lite för kallt för min smak... iofs bara -17.. När jag o väninnan var i Umeå hade de -30 grader i tre dagar... DET är inte att leka med... Men ni kan få sådär -7 grader..... =)

tisdag, 03 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics