torsdag, oktober 20, 2005

Tvätt.....

Efter att ha "struntat" i tvätt högen hela veckan har den nu växt sig ENORM... Varje gång jag gör så blir jag ångerfull när det är dax att ta i tu med den...

Att man aldrig lär sig!!!

Saknade efter tvättstugan i hyreshuset där vi bodde för 4 år sen växer sig enorm. Inte för att jag saknar själva boendet där utan just tvättstugan. Då fick man ju undan ALLT på några timmar.
Nu väntar ett evigt springande över gården och sen är det tid i morgon att plocka in det rentvättade som då ska sorteras och vikas vilket känns som ett evighets jobb när man börjar på det..

Ja så ser min dag ut!!!!

5 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Här är en till som tvättar. Fick låna tv-stugan av ovanpågrannen, som var klar redan nio. Perfekt.
Lite hinner jag få undan.

torsdag, 20 oktober, 2005  
Anonymous Anonym said...

Man känner sig ju ändå nöjd efter man tvättat ellerhur? :)

torsdag, 20 oktober, 2005  
Blogger Malin said...

Visst gör man... Nu är jag klar och alla nypor upptagna... Fan oxå!!!

torsdag, 20 oktober, 2005  
Anonymous Anonym said...

Bara att hasta ner till Ica och köpa 2 till...

:D

torsdag, 20 oktober, 2005  
Blogger Malin said...

Eftersom jag bor på landet är det inte så enkelt.... TYVÄRR
Får nog klara mig utan tills i morgon då den åker ner

torsdag, 20 oktober, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics