lördag, november 05, 2005

Bloggsjukan slår till igen


Ja män.. Kom precis ut på gården där maken sprang omkring som en galning för att fota just denna vyn med solen framme.
Ja, jag undrade just om han blivit galen eller om han nu oxå skulle börja blogga...
Nej, svarar han, men jag tänkte kanse att det var en bild du skulle vilja ha i din..
Jojo det tar sig..
Alltså kan konstateras att även han nu är blogg skadad!!!!

För att återkomma till bilden så kan man nu när nästan alla löven är borta skymta kyrkan här i byn från vår gård. Den är sååå underbart vacker och ligger belägen på en kulle som jag tror är den högsta punkten här i byn. Kykan rymmer ca 50 personer. Med mycket vackra målningar och dess lillenhet den absolut vackraste jag vet..

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj så vackert ni bor.... Ser fram emot grillparty... Jag kan bistå med currykycklingspett och vattenmelonsallad =D

lördag, 05 november, 2005  
Blogger Elisabet. said...

Du förstår Malin, ingen lagar godar mat än Leina .., jag hoppas att jag också får komma och lokis och Bosse och mycket gott vin. Vi
Jag kan göra pajer.

lördag, 05 november, 2005  
Blogger Malin said...

Ni är älla sååååå välkomna... På en och samma gång och vin finns det gott om.. Glöm inte schalen bara....

söndag, 06 november, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics