lördag, november 19, 2005

Glädje


Ja gissa hur glad jag blev igår kväll när min engelska mamma ringde och sa att hon kommer och firar nyår med oss!!!!!
För att göra en lång historia kort så är det så här:
Jag är adopterad från England som spädbarn och letade 1998 upp min biologiska mamma. Vi fick genast bra kontakt och har träffats flera gånger under åren. Senast så var hon, ja hela 17st, här i sommras när vi gifte oss.
Det var en väldigt speciell känsla att ha två mammor på bröllopet men jag är mycket glad att dom båda var där...

I alla fall så kommer hon och hennes "boyfriend" den 28 december och stannar till 2 januari...

På bilden ser ni från vänster mamma, jag, moster Angela och så Elisabet.

Elisabet som för övrigt har namnsdag idag...

GRATTIS ELISABET!!!!!!!!!!!!!


Elisabet är min fd arbetskamrat som är en stooooor värme och glädjespridare i mitt liv.

2 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Men lilla gullevännen!
Tack, Malin.

lördag, 19 november, 2005  
Anonymous Anonym said...

Lite skamset och lite försent men ändå... Grattis! =D

lördag, 26 november, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics