onsdag, november 30, 2005

Resultat!!!!!!!!


Med beröm godkänt!!!!!!! Super bra...

7 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Applåder till dig som är så dutti...jag har inte ens kommit så långt att jag har börjat tänka på julbaken ;o)

onsdag, 30 november, 2005  
Blogger Malin said...

Det är inte jag... Det är "glyttarna"... Men goda blev dom...

onsdag, 30 november, 2005  
Blogger Elisabet. said...

Fint .., men jag vill ha ljusare lussekatter. Inte så brungräddade.Men ja, ja, bjuder du så ..., jag tar ändå ..,-)

onsdag, 30 november, 2005  
Anonymous Anonym said...

Så fantastiskt gott det ser ut. Önskar att jag tog mig tid att baka...det är så lustfyllt

onsdag, 30 november, 2005  
Blogger Klimakteriehäxan said...

Du milde tid.
Jag är superimpad.

onsdag, 30 november, 2005  
Anonymous Anonym said...

Så härligt det ser ut... Blir så sugen.... Mums!

onsdag, 30 november, 2005  
Anonymous Anonym said...

Ha! Själv bakade jag lussekatter redan i söndags! Ni är helt enkelt hopplöst sent ute. Å andra sidan är mina snart uppätna också (jag gjorde inte så många - hade inte så mycket saffran hemma).
Jag testade förresten degkrokarna och de funkade finfint. Man tackar än en gång för födelsepresenten.
Jag har även bestämt mig för att skippa granen i år. Jag firar ju inte jul hemma och sedan jobbar jag både före och efter jul så en gran skulle bara stå och stillsamt barra av sig i sin ensamhet (även om det barrar ganska lite när man har så kallt inomhus som jag). Så det fick vänta till nästa år, jag har redan sett ut nästa offer på tomten, en liten, liten gran som är VÄLDIGT bred.
/Karolina (som ska binda en del av sitt huslån nästa vecka - det ger vuxenpoäng)

onsdag, 30 november, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics