torsdag, december 22, 2005

Knäck!!!


Undrar om det blir någon kvar till julafton.... Mums...

3 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Jag är stum av beundran (och avundsjuka)- minsann :o)

torsdag, 22 december, 2005  
Blogger Elisabet. said...

Jag vågar inte.
Betalar just nu på en rotfyllning och lite till, summa 3526:-.

Ingen knäck.
Suck.

torsdag, 22 december, 2005  
Anonymous Anonym said...

Knäck är gott..... Mamma försökte koka knäck i Liberia med en väninna... De satt uppe hela natten, hällde i sig en dunk vin... Sen skyllde de på att grädden inte var av samma kvallite som i Sverige.. Ha! Hummm vin.... Klockan är bara 22.00.... Jag tror att jag tar ett glas... Jag är ju faktiskt ledig.... Snygg bricka...

torsdag, 22 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics