söndag, februari 12, 2006

Tankarna och känslorna återvänder

Ofta till vårt bröllop...
Vi har dryga 1500 foto som jag ofta tittar på och känslan, magpirret och lyckan återvänder med stor kraft..
Vi planerade i över ett år och att det kunde bli så lyckat hade jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat drömma om...


Ett magiskt ögonblick!!!





Nu är vi man och hustru!!!!

Bröllopstårtan som makens två mostrar så fint hade gjot till oss...


Lite senare på kvällen när spänningarna släppt och vinet runnit ner gjorde jag Lena Phs Det gör ont barfota till stor uppskattning...


Personalen som jobbade där vi hade festen sa att detta var ett bröllop utöver det vanliga för det var inge strickt tillställning utan öppen och kul.. Det tar vi som ett bra betyg...

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ååååh.....Man blir så nostalgisk av bröllopsbilder. Snygg klänning, smart med två delat, har du kvar den?

söndag, 12 februari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Och jag som var där, i alla fall en stor del av kvällen, kan säga att det var väldigt trevligt!
Och bruden var hur vacker som helst. Förstås.

söndag, 12 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Anne-Maj: Nä jag hyrde den.. Visst är det en resa att titta igenom..
Bettan: Tack.. du var en speciell gäst för mig.. Men det vet du nog..

söndag, 12 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Milda: Tack!!!

söndag, 12 februari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Så fina ni är :o)

söndag, 12 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Pius: Nu är det ju bara sen i sommras men jag kan tänka mig att det blir lika fantastiskt varje gång oavsett hur lång tid det går..

söndag, 12 februari, 2006  
Blogger Nina said...

M! Åh söta ni är...bröllop är kul men har varit på trista också...
men det beror väl på paren som gifter sig...hur dem är...man måste våga släppa loss!
Vilken vacker bukett och klänning du hade!

söndag, 12 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: Tack. Nä vårt var inte strikt utan spontant och kul.. Piggas på hela kroppen bara jag tänker på det..
Loppan: Tack. Jag har inte haft nöjet att gå på annat än mitt men det var tjo livat. Vi släppte loss och bjöd på oss själv...

söndag, 12 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ni verkar ha haft ett kanon bröllop.... Känns nästan som om jag har varit med eftersom Bettan lade ut bilder redan dagen efter....

söndag, 12 februari, 2006  
Blogger Miss Piggy said...

Oj! Jag är livrädd för att gifta mig, vågar inte.. Har endast haft en enda kandidat i tankarna(ömsesidigt men praktiskt omöjligt).. Jag blir glad för dem som gör det! Tycker bröllop är vackert!
:D

måndag, 13 februari, 2006  
Blogger Farsan_Baloo said...

Hmmm, jag har planerat vårt i 20 minuter. Är det kanske läge att drabbas av någon slags panik över det?

Äh, jag kör på med det gamla mantrat "Det årdner säj, å årdner dä säj inte så kvetter det".

Något säger mig dock att blivande fru Baloo inte är lika lugn

måndag, 13 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Så fina bilder du delar med dig!

onsdag, 15 februari, 2006  
Blogger 162ochenhalv said...

åh jag längtar tills den dagen jag ska gifta mig med min kärlek, om allt vill sig väl, blir det i sommar :)

torsdag, 16 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics