torsdag, oktober 20, 2005

Flugskit.....

det hatar jag om det är på mina fönster dvs... Kan då meddela att mina fönster är på innsidan helt rena nu...
Frosten har ju kommit även ner hit så nu är det väl slut på dom där flugorna med hoppas jag.
Min syster fick igår då hon hade fönsterrengöring dagens tips på hur man bäst gjorde fönsterna rena och detta kom då från mig. Detta till trotts så kan jag då berätta för du är väl här och kollar ändå syrran att jag inte följde mina egna råd...
Hoppas nu att det inte blev för dragit...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack! Kul att någon förstår min ibland lite udda humor.... =)önskar bara att jag kunde vara här inne lite offtare... Appropå fönster..... Så länge man kan se ut genom dem..... Med andra ord, mina är inte nyputsade. =)

torsdag, 20 oktober, 2005  
Blogger Malin said...

Jag känner igen mig i dina berättelser ang dottern och i övrigt så tycker jag att du har en kanon humor!!!
Ska lägga till dig i länklistan så slipper jag gå via Bettan...

torsdag, 20 oktober, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics