fredag, oktober 21, 2005

Hmmmmmm

Om detta händer...
Hur ska man då tolka det??????

4 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Vilka IDIOTER det finns!!!
Jag hade lätt fått världens panik.

fredag, 21 oktober, 2005  
Anonymous Anonym said...

Jag får svåra darrningar bara av att tänka på det...
På tal om något helt annat så råkade jag låsa in grannens katt i mitt uthus, jag är rädd att hon satt där i nästan två dygn. Det var en ganska spak katt som lommade ut när dörren väl öppnades.

fredag, 21 oktober, 2005  
Anonymous Anonym said...

Hmmm, glömde skriva vem det var som skrev ovanstående, jag fattar inte varför man måste vara anonym om man inte har en egen blogg. /Karolina

fredag, 21 oktober, 2005  
Anonymous Anonym said...

Blir så ursinnigt spak.... Att världen förändras och människors attityder med den är normalt... Men att sakna all form av intelligens är inte normalt. Hatar all form av "huvudsaken jag" ... I detta fall... Huvudsaken jag har kul....

lördag, 22 oktober, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics