onsdag, oktober 26, 2005

Uttråkad!!!

Idag har jag fikat hos Lotta som kom hem från Turkiet i måndags.. Det var jätte skönt att träffas. Emil och Kalle lekte för första gången riktigt bra.

Sen jag kom hem har jag gjort ingenting..... Jo hjälpt dottern med läxan en stund...
Ibland kommer man inte igång att göra nått trotts att det finns massor att göra... Så får man dåligt samvete för att man inte än har gjort det där som borde va gjort.....
Samtidigt som det kan va skönt att just göra inget...
Ja om man bara kunde bestämma sig....

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man mår bra av att bestämma sig för att inget göra..... Och att absolut inte ha någon som helst ångest över sin lathet.... Det är det som gör att man hinner o orkar allt sen.... Palten var god =)

onsdag, 26 oktober, 2005  
Blogger Malin said...

Jo det är väl så... Skulle tvätta med men lämnade det oxå till morgondagen.....
Nu väntar sängen snart och en stunds tv-tittande. Sen sova om lillkillen får för sig att följa vårt exempel. Har inte varit så kul de sista nätterna.

onsdag, 26 oktober, 2005  
Anonymous Anonym said...

kommer ihåg sonen när han var ??? ca: två år. Då hade han en period när han hade fått för sig att det var morgon kl 03,00 på morgonen... Det var bara till att stiga upp och låta honom leka en stund... Sen blev han trött och ville sova.... Det var mördande.... =)

onsdag, 26 oktober, 2005  
Anonymous Anonym said...

Jag tackar för bilden på Stensgård, det var nästan så att jag blev lite tårögd. JAG LÄNGTAR HEM!!! (Även om det är helt sant att Skåne inte visar upp sig från sin bästa sida när det regnar och blåser.)

På tal om att vara uttråkad så undrar jag om ingen kan skjuta mig innan jag dör av tristess. Allt som kan göras är klart och det är en timme kvar tills jag får gå hem (men jag lyckades åtminstone få slippa sitta vid jättehöga bordet idag). /Karolina

onsdag, 26 oktober, 2005  
Blogger Elisabet. said...

Jag undrar .. är allt klart inför skjutning eller .. ?
undrar Bettan.

torsdag, 27 oktober, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics