måndag, december 12, 2005

Hjärtat


Då jag under många år har haft hjärtklappning med till hörande svimningskänsla var det då äntligen tid för undersökning.
Först ultraljud och nu en bandspelare som under 24 timmar ska spela in min hjärtrytm..
Ultraljudet såg bra ut så förmodligen inget att oroa sig över. Den unge trevlige läkaren sa att vissa människor får rusningar i hjärtat och det finns medicin att att ta om det om det som för mig blir obehagligt.
Nu ska jag dock dokumentera allt jag gör under 24 timmar...
Undrar om det räcker med ett A4......
Just nu står det sitter vid datorn..

3 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Det var ju en evig tur att det inte var i fredags som du skulle skriva ner allt du gör, för då hade du behövt ett A4-block ;o)

Lycka till med undersökningen!

måndag, 12 december, 2005  
Blogger Malin said...

Ha ha ha Nu var ni roliga... fast sanningsenliga!!

måndag, 12 december, 2005  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Min man ska också gå omkring med en sån "mackapär"

onsdag, 14 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics