lördag, december 17, 2005

Julbord


Vi var då på julbord med makens jobb PolykemiÖjakrog igår. Ett superfint julbord med fantastiskt god mat. Vi åt och åt och åt och ändå kunde man inte äta av allt.
Själv har jag en förkärlek till sillen så det blev det jag imundiga mest..
Efter maten så kom Ystadslucia och gjorde sitt sista framträdande. Väldigt stilfullt tyckte jag..


Sen blev det kändis kavalkad av Finjabacken

Elvis var där....

Dolly Parton... Lena Ph.......











Saarek... Ja listan kan göras lång....... Det var ett väldigt trevligt julbord med god mat och kanon underhållning.. Ser fram emot nästa år redan...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

I Irak blir fångar torterade genom att tvingas att äta griskött, dricka sprit och utföra sexuella handlingar. I Sverige kallar vi det för Julbord!

lördag, 17 december, 2005  
Blogger Mildamakter said...

Det låter som om ni hade en riktig helkväll.
Jag har varit på ett trädgårdsmästeri i Öja, ett jättemysigt ställe, men kattungar och massor av fina blommor..

lördag, 17 december, 2005  
Anonymous Anonym said...

Stort =) padde.... Så härligt kloka ord... ha ha ha ha

Malin, blir så avundsfrisk.... Jag har ätit färdiggrillade kyckliglår och ungsstekta pommes... Det var vad jag orkade fixa idag.... Men ni verkar ju ha haft det helt fantastiskt roligt... Även utan julsnaps.

lördag, 17 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics