torsdag, december 15, 2005

Rapport

Emil var igår sämre vilket gjorde att jag fick skippa julfesten på Sannas skola. Sanna åkte dit med sin pappa och syskon så hon inte missade den.
Idag tyckte vi att Emil verkade bättre och var inte alls gnällig så ingen tid beställdes men ett samtal till doktorn ändå för att gardera sig om ifall att...

Mycket riktigt så efter middags sömnen var han totalt otröstlig och bara knuffade bort mig, låg på golvet och åla sig i vad jag tyckte smärta. Det var så hemskt att se..
Snabbt ringde jag och bad att få komma och sen iväg.

Kraftig öroninflamation.....

Fick penicillin så nu kan det bara bli bättre. Får se om han är bättre i morgon annars får jag skippa julbordet vi är bjudna på...

Ja det var allt från mig idag nu väntar snart tv och sen tidigt god natt!!!

4 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Malin, jag hade en sån varmt leende pojke i kassan i kväll. Tittade upp .. å, din Pontus!
Honom kan du vara stolt över.

torsdag, 15 december, 2005  
Blogger Malin said...

Ja man är stolt över sin barn.. Det vet du.. Honom speciellt efter allt. Ja du vet....

torsdag, 15 december, 2005  
Blogger Mildamakter said...

Men - stackars liten...skönt att ni kom iväg till läkare så att han slipper ha ont

torsdag, 15 december, 2005  
Anonymous Anonym said...

Oj, ont i öronen görju så fruktansvärt ont. Stackars liten... Hoppas att det går över fort...

torsdag, 15 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics