onsdag, december 14, 2005

Lucia


Lite foto på de fantastiska barnen.. Från igår..

6 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Ååå så söta, barnluciatåg är de allra finaste tycker jag...*apselut*

onsdag, 14 december, 2005  
Blogger Malin said...

Ja dom va såå fina och duktiga...

onsdag, 14 december, 2005  
Anonymous Anonym said...

Åhhhh! Så söta.... I år var det sista gången som dottern var med i ett lucia tåg (hon går åk.9) Gissa vem som hade glömt kameran? Men det var bara för att jag hade med mig filmkameran..... Men när de kommer in, ja de har alltid lite annorlunda luciafirande... Så står dottern där, inte i särk som de andra utan i vita lågt skurna jeans, linne med nyckelpigor på...? Trodde jag skulle få hjärnblödnig....

onsdag, 14 december, 2005  
Blogger Malin said...

He he Lite udda kanske... Men alla stilar är ju bra utom de dåliga.. Eller hur..

onsdag, 14 december, 2005  
Anonymous Anonym said...

Min dotter är en.... punkare.... Fast inte.... Hon är en liten minirebell... Men om hon nu måste revoltera så kan hon göra det på andra sätt. Välja sina "slagfält"... Till hennes försvar så var det flera stycken som skulle ha "vanliga" vita kläder... Men när de dök upp på morgonen så hade särkar med sig.... Men i alla fall.... hon är förevigad på film... Får se när jag hinner redigera det hela...

onsdag, 14 december, 2005  
Blogger Malin said...

Det vajag oxå när jag gick på högstadiet....
Då var man ju häftig...
Typiskt att de andra bangade...
Skit samma det är ju din dotter hur hon än såg ut och bara hon trivs så är det nog bra..

onsdag, 14 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics