onsdag, januari 25, 2006

Jo jag lever.....

har bara haft vansinnigt mycket idag.. Eller det har varit rörigt....
Maken hade 39 i temp när han vaknade..
Så då var det ju bara att stoppa i honom piller och låta honom somna in igen...
Jag och Emil gick till svärföräldrarna och fick nybakade scones till frukost.... Smarrigt värre...

Bilen som har konstrat ett par dagar och inte velat gå fick då min snälle broder komma och titta på...

Sen in och handla allt medans Emil var hos farmor och farfar..
Till middag blev det kebabrulle... Enkelt och prisvärt...

Fåren skulle matas och tvätten hängas.....

Pernilla skulle på konfirmationsläsning......

Ja det har snurrat på bra idag....

7 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Likadant tänkte jag..skönt att du är på benen i alla fall... ;o)

onsdag, 25 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Oj vad tuftt du har just nu. Hoppas att det blir bättre snart. Din familj nr 1, ägna all tid du orkar med.

onsdag, 25 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Tack för alla uppmuntrande ord...
som Bambi skrev igår... Vad hade jag gjort utan er...
Emil har ju varit bättre idag med så det var tänkt dagis i morgon men nu har han feber igen....
Men jag ska inte besluta förrän i morgon...

onsdag, 25 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag tyckte du sa att du åt penicillin ,då sk du vila säger dr B!!!Låt Emil vara hemma imorgon med tycker dr B igen

onsdag, 25 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Jo jag äter enicillin för infektion i handen.. Är mest illa att sitta vid datorn.. men vem klarar sig utan den...
Nallemaja: ja hoppas oxå att jag klarar mig... Svårt att va sjuk mamma med 4 barn..

onsdag, 25 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hoppas allt är bättre i sjukstugan!!!

torsdag, 26 januari, 2006  
Blogger Mini said...

Tjoo!
Det är Johanna som skriver och tackar för alla trevliga hälsningar.
Det känns skönt att människor hejar och bryr sig när jag måste kämpa för mig och mina andra kompisars rättigheter i samhället.
Vi som är funktionshindrade har ju i alla tider fått kämpa för att få som vi vill i dagens samhälle. Det kommer vi att få göra resten av våra liv antar jag eftersom samhället inte är gjort för funktionshindrade människor.
Håll tummarna för mig.
MVH Johanna

torsdag, 26 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics