lördag, januari 21, 2006

Dagsläget

Böljande


Knähögt
Is Magnolia
Klirr klirr
Isande vindar

6 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Jättefina bilder, Malin!

lördag, 21 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Mycket fina bilder!

lördag, 21 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Gunnel: Stackars vovven... Du är så välkommen så...

Bettan: Tackar så mycket!!!

lördag, 21 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Håller med alla de andra om att det är härliga bilder

lördag, 21 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Jag bugar å tackar för komplimangerna..
Bambi:Snö är kul tycker jag bara det hade kommit en gång och sen stannat kavr..

lördag, 21 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Underbara bilder.....MEN.... Jag vill se barmark... Snö har vi så det räcker här uppe....

Skall till Malmö 25-26 planerar redan vilka "vår" kläder jag skall ha med mig.... Då vill jag inte se SNÖ!!!!!!!

lördag, 21 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics