onsdag, januari 18, 2006

Besöket hos Tobbe

Sanna började med att rita en fin teckning till Tobbe när hon kom hem från skolan idag.
När vi kom dit så kom han ut på gården medan vi stod och beundrade hans kamel som gick i en hage där.
Sanna överlämnade teckningen som togs emot med glädje. De hälsades och tackades för att vi fick komma..
Min första fråga var ju om fotografering men det fick man inte (där emot var där en häst tidning som jag tror hette Hästfocus) som ville ta en bild på Sanna, Tobbe och en av hästarna för införande i nästa nummer. Dom fotona kommer vi att få så småningom.
Alla 50 hästar + 2 åsnor var in stallade i hans ridhus i tillfälliga boxar.
Gissa om glädjen var stor.........
På frågan vilken av hästarna som var finast svarade Sanna: - Åsnorna....

Hon fick svar på många frågor om hästar och showen......
Ja jag kan bara säga att denna Tobbe är en fantastisk människa och detta var helt fantastiskt kul och intressant för Sanna som var glad så det är nästan obetalbart..

En stor bukett rosor till Tobbe!!!!!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där är nog något som den lilla damen kommer att ha med sig hela livet! Vilken grej

onsdag, 18 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Tack Malin, att du skriver och berättar om det här. Vi får vara med och uppleva det här också.

onsdag, 18 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Ja det är det nog.. Får man nyfiket fråga om det är samma babsan som anonym Barbro???

anne-maj: Jag har fått lära mig att delad glädje är dubbel glädje... Sen kan jag inte hålla tyst om sånt heller....
Vet du... Vi var dom enda som blivit insläppta där.. *stolt över dottern*

onsdag, 18 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin: jamen, det var väl roligt!
Babsan är Barbro.
Jovisst.

onsdag, 18 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bettan: Roligt.. Det var toppen!!

onsdag, 18 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Jag blir glad i hela figuren när jag läser sånt här. Tänk vad detta betyder mycket för Sanna, och vilken himla bra present det visade sig bli för henne. Hon kommer säkert aldrig att glömma den här födelsedagen!

onsdag, 18 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Ja han var toppen.

Milda: Ja det är jag säker på att hon aldrig glömmer....

torsdag, 19 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics