tisdag, januari 17, 2006

Dagis rapport dag 2


Ja så var dag 2 överstökad med blotta förskräckelsen....
När vi kom hade dom fruktstund och Emil blev först jätteblyg och ville inte gå in. Efter ett tag så lossnade det lite, ja så mycket att han började leka, men någon banan ville han inte ha.
Sen var det utgång och mamman somvar nödig smet på toa.
Då brakade det löst... Helt hysterisk blev han..... Ja man kissar ibland som på ackord......
Han lugnade sig och vi gick ut... Det tyckte han nog var bättre....
I morgon förlänger vi tiden med 30 minuter.

Känslan är lite bättre nu..

7 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Det blir spännande det här.
Var är det? I Svarte?

tisdag, 17 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Ja på min gamla lekskola.... Fast i nya baracken bakom... Mysigt..

tisdag, 17 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Spännande! Bra TV program. Krama lilen från hans fans:-)

tisdag, 17 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Anne.maj: Han är kramad...
Christina: Jag vet. Är bara extremt hönsig med sladdisen...

Bambi: Jag ska hålla mig i morgon jag lovar... Får väl skippa både morgon kaffe och te... fast då är ju dagen pajad av det... svårt val...
Ellis: Hans fina väska.. specialbeställd.. Ska blogga ett foto på den....

tisdag, 17 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Tack Ellis för dina värmande ord.. Börjar snart bli en dålig vana...

tisdag, 17 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Vad söt han är :o)

tisdag, 17 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kom ihåg att pinka ordentligt i morgon, för risken är att få UVI! Inte kul..

tisdag, 17 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics