fredag, januari 13, 2006

Vårt kök!!

Mot gården....


Mot trädgården...

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj!! Jag gillar det blåa i taket ocg det ser ut som om ni har större plats nu...

Ps: Var beställer man bullarna?? LOL

fredag, 13 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Jag är lite av en pedant.....

Wiveca: Syns nog dåligt men det är mörkt grönt.. Ja det blev mycket bättre så här...
Bullarna ligger i frysen men titta förbi en dag ska du få smaka.. Minns att du först gången vi träffades fick bullar.. *L*

fredag, 13 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Jättesnyggt...och jag är inte ett endaste duggandes dugg avundsjuk...näääää *ljuger mig blå i synen* ;o)

fredag, 13 januari, 2006  
Blogger crrly said...

Mysigt! :)

fredag, 13 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

"Malin said...
Bambi: Jag är lite av en pedant....."

Ja, det var då dagens största underdrift.

Malin är inte "lite av en pedant ...", hon skurade affärens kaffebryggarkanna säkert tusen gånger när hon arbetade där ..,-)

fredag, 13 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Tjusigt! Nu börjar jag fundera på att måla taket vitt eller.. Eftersom vi har tränpanel i köket och vardagsrummet. Kompisen till oss målade två lager V slip på prov för att se om den håller. Ja det gör den....
Jo du och jag kan skratta gott. Jag är också pedant: Syrran frågade om jag använde vattenpass i linneskåpet och frysen!

fredag, 13 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

anne-maj, om du läser här: på din sida står det att du är dövblind. Men hur kan du då se Malins kök? Det förstår jag bara inte.

Eller ser du lite-lite?

Ni pedanter kan f.ö. bilda förening. Helsingborgaren har också vattenpass när han lägger in sina t-shirts i byrålådan ..,-)

fredag, 13 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ja Det stämmer. Det finns en defintion för ordet dövblind, som man gemensamt i norden bestämt. Den som har svårt att klara vardagen kallas för dövblind:-) Jag har lite synrester kvar så jag klarar mig rätt bra. Jag har bara 8 grader kvar av 180 grader.

Jag kanske söker medlemskap:-) (Pinsamt)

fredag, 13 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Jo, Jag älskar vårt kök nu när det är renoverat.... Kanon...
Erkänner oxå igen att jag är pedantisk.. mest så Bettan vet att jag inte far med osanningar.....

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Men Malin, jag VET ju att det är sant!

lördag, 14 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Så fint ni har det.. Fräsht..

söndag, 15 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics