torsdag, januari 12, 2006

Sanna 8 år...


Denna bild var insatt i lokaltidningen idag med gratulationer från oss....
8år har gått sen denna lilla dam kom till värden en kall januari kväll när jag hade gått 10 dagar över beräknad förlossning och näst intill gett upp hoppet om att hon någonsin skulle komma ut......
Jag minns det som igår...
Jag var trööööööt och lade mig på soffan för att kolla på tv.... somnade..... vaknade av att vattnet gick... helt utan förvarning och utan värkar.......

1timme och 15minuter senare var Sanna född...........

Tiden går fort....... Man borde ta mer vara på den.....

8 Comments:

Blogger Malin said...

Tack Christina hon är en härlig tös...

torsdag, 12 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin .. grattis till dig också .. och Paul ...! Min mamma sa alltid att det ju är föräldrarna som ska gratuleras egentligen .., till att ha fått den största presenten av alla!
Hälsa Sanna från mig´och gratulera!

torsdag, 12 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Det var ju en snabb förlossning - och en strålande fin belöning fick du ju också...

torsdag, 12 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ja...Märkligt!..Min "Nyss nyfödde förstfödde son " fyllde 18 år nyss.
Fattar ingenting jag.....

torsdag, 12 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bettan: tack.. jag ska framföra till Sanna..
Milda: ja det gick tjop tjop bara och hon är go min tös..

Tanten: Ja gudars vad tiden springer... Konstigt för jag är inte äldre...

torsdag, 12 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vilken söt dotter! Dyr hobby:-) men jätteskoj! Jag, äldsta och mellan tjejen rider....Maken kör och kör. Minstningen hjälper med markservicen och utfodrar.. Ingen egen häst så länge.

torsdag, 12 januari, 2006  
Blogger crrly said...

Gos. Hann du in till förlossningen???

fredag, 13 januari, 2006  
Blogger Malin said...

crrly: Japp. var där i 30min sen var hon ute..

lördag, 14 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics