tisdag, januari 10, 2006

Ordning

Bilden tagen 08,00
Ja, så var ordningen återställd....... Jo jag menar att 3 av 4 barn nu är i skolan... Måste erkänna att det är ganska skönt och jag tror att ungarna känner samma.....
Lov i all ära men när dom tillslut bara sitter inne och ruvar så går dom både mig och varandra på nerverna till slut....

Något sega var dom denna morgon men det blir nog bättre...
Den segaste sitter just nu i min famn och är väckt då han fått för sig att man ska va vaken mitt i natten...
Ja det tycker ju då inte hans mamma och pappa som promt vill sova.....

Största glädjen denna morgon var ändå att det är väldigt mycket ljusare nu än innan jullovet.....

3 Comments:

Blogger Anna said...

Ack ja, idag var det tungt för mina killar. 7-åringen hade tårar i ögonen och fick sitta en lång stund i min famn vid frukostbordet. Ikväll borde det funka bättre med att somna. Eller?

tisdag, 10 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Ellis: Japp så sant som det är sagt...

Anna: Segt var bara förnamnet.... Men just som du säger så blickar man mot enklare kväll...

tisdag, 10 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Läcker himmel .., Malin!

tisdag, 10 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics