söndag, januari 08, 2006

Vill ha..........


Varje gång vi kommer upp till svärföräldrarna vintertid så sprakar det i brasan... Varje gång inser jag vad jag saknar mest.....

Igår firade vi svärmor som fyller på måndag.. Middagen hade MatTina tipsat dom om och det var som vanligt super gott...

Idag lyser solen över oss och pulkorna går i detta nu ner för kyrkbacken med full fräs....
Jag har i flera dagar varit sugen på riktigt stark vitlökssås och det är vad en del av dagens middag ska bestå av..... Till det blir det kyckligfilé klyftpotatis och en sallad.......

3 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Den limpan lagade jag häromdagen, Darling åt så magen stod i fyra hörn på honom...*ler*.

Jag vill också ha en öppen brasa, men det går tyvärr inte att installera i det här huset, det är för gammalt :o(

söndag, 08 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Milda: Ja det var super gott....

Vi kan inte heller ha brasa för skorstenen är kass och det skulle bli jätte dyrt att laga...
Man får nöja sig med att önska och va avis....

söndag, 08 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Nu bor vi i makens släktgård och är med lilleman då 8 generationen här...
Visst jag ska genst köpa trisslotter.....

söndag, 08 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics