söndag, januari 15, 2006

Söndag


Bild tagen 09,10
Att vakna 07,15 av att Emil säger mamma, mamma hundra gånger är härligt.....

På bättre humör är jag idag då jag sovit betydligt mer den gångna natten...
Samma gamla tråkiga väder idag.. Grått grått grått så tråkigt.....
Dagen idag ska min bror med sambo komma för att gratulera sanna.. Vi ska äta hemmagjord pizza..

Igår var mormor, morfar och mina svärföräldrar här och gratta henne...

På kvällen när vi satt här vid vars en dator hördes ett knäpp från köket... Hmm sa jag till maken.. - Var det ett vinglas som sprack... Icke sa nicke... Det var den vackra ljusstaken jag fått av Pernilla som utan att ha varit tänd på flera timmar bara delade på sig....
Konstigt och framför allt väldigt synd då detta har varit ett väl andvänt ljus alla mörka trista dagar.....

1 Comments:

Blogger Malin said...

Jo och dom tilläggen är mindre kul... Nu har du ju mest killar så du kommer lindrigare undan än jag.. Tjejer är ganska pestiga i tonåren....

söndag, 15 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics