lördag, januari 14, 2006

Apassionata show!!!!

Här kommer lite bilder från gårdagens häst show.. En toppen show som man kan se helt utan häst intresse..
Sanna formligen älskade sin födelsedagspresent och har nog aldig varit så tacksam........
Själv fick jag en rejäl dos av bättre samvete för den kvalitetstid vi spenderade...
Så här spända var vi innan.. Glada och förväntansfulla!!!!!

Självasta Tobbe Larsson från grannbyn var med.. Nu ska Sanna skriva till honom för att fråga om hon kan få komma och titta på hästarna som är installade där..


Vackert så vackert......

Till sist kom alla 50 hästar in i omgångar...

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så mysigt!! *väldigt avis*
jag har egen häst, en isis..så jag vet så väl hur det känns att älska hästar!!
var isiar med?
tanten

lördag, 14 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nu fick jag ståpäls och blev blöt i ögonen. Tror jag ska boka biljetten.. Går här och där i våren.. Linköping i slutet av januari om jag minns rätt. ska kolla!!!

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Tanten: Japp och med all rätt kan du va avis för detta var en show med väldigt hög klass... Skulle utan problem nu i efterhand betalt dubbelt för biljetterna...
Jag har ett ett hästintresse själv men inga islandshästar vad jag kunde se...

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Anne-maj:
Det är värt varenda krona jag lovar....

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Det var toppen.. Har du möjlighet så se den... Jag skulle om jag hade råd gått en gång till i helgen... Sanna med....

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: Man behöver inte va hästälskare för att gilla detta.. det var så mycket mer... Opera tex...

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Christina said...

Det var säkert en upplevelse för hästälskare
Ha det gott :)

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Gunnel: Bor du så du har möjlighet se denna kanon show...
Jag gör sååååå mycket reklam för den så du kan inte gissa...

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Så kul att det blev lyckat, det är nog en stor upplevelse att se detta IRL

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Milda: japp det var häftigt.. Inte försent för din del än....
Ellis: Hon älskade det..... Jag med....

lördag, 14 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Malin.. Rider du isisar? Det har jag gjort...nu på ridskolan..

lördag, 14 januari, 2006  
Blogger Malin said...

anne-maj: Nej det har jag aldrig gjort... Men det har varit en dröm.. Drömmen om egen häst har ju fått nytt ljus nu när det är mer än jag som är intresserad. Nån gång kanske..

lördag, 14 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det är underbart att tölta.. Prova du någon gång! små och nätta dessutom. Dyr i inköp. Vi funderar på en häst, men då måste den passa till mig, flickorna nr 1 och 2... När vi har tid och ork..pengar också.

söndag, 15 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Där har ni fördelen med att bo där ni bor.... Hur många gånger har jag inte önskat att vi (dottern och mig själv) skulle kunna besöka en hästshow... Men det blir DYRT med flyg och hotell... Suck! Så kul ni måste ha haft det....

söndag, 15 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics