måndag, januari 16, 2006

Dagis rapport


Jo det gick ganska bra idag.. Emil var inte så blyg och förskräckt som jag trodde heller...
Men jag vet ju av erfarenheten att det kommer..
Idag var det 1 timme och jag var ganska snabb på att diktera villkoren för detta att det kulle få ta den tid det tog och inte någon 1 vecka inte...

Agneta heter hon som har hand om honom och hon verkade bra...
Detta är nog vad som kommer att stå här den närmsta veckan...
Om Emils inskolning...
Förmodligen lider hans mamma mer än så länge..

Men jag fasar för dagen då jag ska säga HEJ DÅ!!!
Ändå vet jag att det är inte så långt kvar..

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du vet vad som bäst! Men, förlåt jag tjatar igen. Lillen är så GULLIG!

måndag, 16 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det tycker jag med du känner ju Emil bäst + att du varit med förr.Hur mycket ska du jobba sen?Jag har jobbat 50 ,75 100 för att sen gå tillbaks till 75 när de var 13-15 jag behövdes då med men på ett annat sätt.Mna får ju prova sig fram för att allt ska fungera så är det ju här i livet.
Skönt att dagen kändes bra!

måndag, 16 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Ellis: Tack än en gång för stöd.
anne-maj: Tack du med och du får säga hur många gånger du vill att han är gullig för det är han....
Barbro: Tack du med.. Jag vill inte jobba mer än 75% men eftersom jag inte har något jobb så blir det till att söka.. Jag har rdan sökt några. Dom är på 100% men så fort man får fast om man får så är det 75%. Fördelen är att maken jobbar skift så vissa veckor blir det inte så mycket. Den enda fördelen med hans skift.....

måndag, 16 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Jo jag undrar oxå vem som är mest ledsen.... Han är 16 månder......

Gunnel: Jo det kommer säkert att gå bra.. men jag vet att det kommer gråt den dagen jag ska gå... Förmodligen gråter jag mest...

måndag, 16 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Men har du inte sagt hejdå ännu?
Är du kvar där?

Det kommer att gå jättebra, Malin!
Han brås säkert på mamma och pappa och blir stark och modig, det tror jag.

måndag, 16 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Det är sent... Dom andra har skolats in vid 1 års ålder....

Bettan: Första dagen idag ju...
Jag vet att det går bra till slut men det är jobbigt nu... Nån annan ska ta hand om min sladdis.....

måndag, 16 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin: det kommer att gå BRA! Men jag vet vilket kontrollbehov du har .., det är som med städningen .., lillgumman .., det blir bra! Han kommer säkert att tycka att det är jättekul när det blir på allvar .., många kamrater och mycket att pyssla med och skönt att få komma från mamma en stund ..,-)
(Men jag veeeet .., jag hade också hjärtsnörp .. fast inte när jag lämnade honom på dagis .., där kände jag mig helt trygg ... och han var ju så GLAD ..., hade knappt tid att följa med hem sen ..).

tisdag, 17 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics