tisdag, januari 17, 2006

Tobbe ringde Sanna!!!!!!


Ser ni mannen på bilden??????
Det är Tobbe Larsson som bor i grannbyn och har merparten av hästarna från Apassionata showen in stallade hos sig. Han är ju oxå med i showen..
I söndags skrev Sanna ett brev till honom med hjälp av mormor och frågade om hon kunde få komma och titta på hästarna.....
Gissa vem som ringde precis!!!!!!!!!

Just det!!!!! Tobbe him self........

I morgon klockan 15 ska vi dit och titta.....
Han sa: - Jag kunde inte motstå ett sånt fint brev!!!!
Vilken underbar människa...
Gissa hur glad Sanna är..... Ja och så jag förstås som oxå får följa med.
Vi var välkomna hela högen men eftersom det var Sanna som skrev så tyckte jag att det var hennes sak.....

Gud så spännande detta ska bli..
Hoppas jag får fota.......
Återkommer i ämnet!!!

6 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Och vacker är han också ..., kan inte jag också få följa med ..,-)

tisdag, 17 januari, 2006  
Blogger Tommy said...

Tobbe skulle kunna lära Beckham en del verkar det som.

Hästar förresten... luktar inte de väldigt... umm... mycket häst?

tisdag, 17 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Oj vad kul för Sanna bonuspresent.Kul för dig med Malin med tanke på vad Elisabet skrev!!!

tisdag, 17 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Det var snyggt gjort - och tänk vilket minne för Sanna.
Applåder en masse till en sån kille!!

tisdag, 17 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vilket dröm för Sanna
Heder åt Tobbe!
Roligt för mamman!
Jag bölar nu..

tisdag, 17 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Till Er alla...
Jag vilken underbar kille... Sanna gapade när jag kom in med luren till henne...
Det ska bli så spännande...

onsdag, 18 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics