fredag, januari 20, 2006

Dagens klokaste???????

15 Comments:

Blogger Mildamakter said...

Hon är ju dum på riktigt!

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Milda: Japp

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Nej, det tycker jag inte alls att hon är. Hon menar säkert att hon inte bor ute på vischan långt från affärer och annat. Jag känner mig mycket mindre utsatt här än när jag bodde på landet och riskerade att bli helt fast/insnöad.
Faktiskt.

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Nu ser jag att det gällde elransonering .. ja, jag tycker ändå inte att hon är så dum som ni säger. Jag tror hon menar ungefär som jag tänkte först.
Och en annan sak: tänk om nån slänger upp ett intervjublock framför näsan på er och ni får tjugo sekunder på er att svara .., sen blir det bild och allt och hela Sverige kan läsa .., hur smarta svar kommer vi med då, jag bara undrar. Det är nog lätt att det blir lite hjärnsläpp.
Och sen ska man få schavottera i alla alla Sveriges bloggar.
Nej, fy faderullan.
Säger jag bara.
Kram till dig Malin, ändå.

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bettan: Man ska icke kasta sten i glashus....

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bettan: Man ska icke kasta sten i glashus....

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Ja, men jag tycker ändå synd om henne. Jaha, chefen ja ...haha. Ja, just det ja .., men den där stackars flickan hon verkar ju så rar och fin. Det är skillnad det.
Och förresten så har min chef såååååå fina sidor .., ååå, han är så rar och fin! Hör du det Malin ..,-)

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Och Malin, det ÄR skillnad .., för chefen, honom känner jag ju och vet hur han är.
Vi kan inte vara säkra på hur hon menar och jag tror ju fortfarande att hon menar som jag trodde från början. Tänk om dom intervjuat Pernilla och hon hade svarat lite så där och så skulle vi sitta och gapskratta åt henne sen ...

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Japp.... Om hon var i den åldern och inte tänker längre...

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Så skulle du ändå inte tycka att det vore roligt. Jag lovar dig.

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Vilken gullekompis du är, Malin!
Tack som ringde.
Nu känns det redan bättre ..-)

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Bettan du är gullig med annars hade jag inte ringt...

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Det har faktisk hänt mig, att jag har blivit stoppad på stan och tillfrågad om jag ville ställa upp, men se det ville jag inte, liite självbevarelsedrift har jag...*flinar*

fredag, 20 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Milda: Vilken tur.... Är nog lätt att det blir galet...

fredag, 20 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Elisabet: Bill tycker att du är mest politiskt korrekt i hela världen...


Hon är ett stolpskott....

Enligt Bill... Antagligen rymt från Beckomberga.......

lördag, 21 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics