tisdag, februari 14, 2006

Alla hjärtans dag

Inget internet förrän ikväll och skyllen för det får jag av maken som påstår att jag städat bort det... sicken en!!!

Jag klippte Emil igår för första gången och han blev jätte fin... Tycker jag.....
Är ju ingen frissa precis.. Det blev fyra klipp totalt.. Ett vid varje öra ett i nacken och ett i luggen... haha

Fick jämna till lite idag..

Ikväll ska jag och maken på bio och jag tror att det är 3-4 år sen vi var sist...

Pernilla och Sanna bakar kakor till oss och svärföräldrarna som ska passa barnen..

4 Comments:

Blogger Malin said...

Gunnel: Vi såg Varannan vecka.. Den var kul och på en skala 1-10 får den 6 av mig.

onsdag, 15 februari, 2006  
Blogger Mini said...

Hej Malin!
Tack för att du tycker om mina bloggar jag skriver om.
Ja jag älskar att skriva om mitt liv i min blogg.
Va bra att dina barn tycker om din nya man du har.
Ja nä nu ska man strax dra till skolan och plugga. Sitter fortfarande hemma för idag så börjar jag kl. 10.30 så lite sovmorgon har jag. Men du får ha en bra dag nu så hörs vi snart hoppas jag. Hälsa dina barn också från mig.
Kram från Johanna

onsdag, 15 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Försökte kommentrea igår gick inget bar alls att komma in.....
Men nu provar jag vad fin avslutning på AHD .Den filmen ska maken och jag se också men ikväll ska jag gå med en vännina på Stolthet och fördom,ingen karlfilm precis

onsdag, 15 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Åhhh vad kul. Kan inte komma ihåg när vi var på bio senast... Vad skall ni se?

torsdag, 16 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics