fredag, februari 17, 2006

Jag blir så trötttttttt

På detta väder....
Känner mig helt off idag och vill mest bara gå och lägga mig igen....

Internet funkar numera bara när det själv vill och det är inte när jag vill!!!!!

Detta är vad jag ser när jag tittar ut från köket mot trädgården...

Grått grått grått......




Bilen är paj och jag kommer ingenstans längre... En vecka ska det ta och laga den...
Ja ja det blir ju gratis i alla fall för vi fick ju 12 månaders garanti när vi köpte den för 4 månader sen...


Emil är på dagis idag och för första gången så grät han inte när jag lämnade honom.

Det är nog bara att kämpa sig igenom även denna dag av gråväder och snö och hoppas på att våren detta till trotts är på väg!!!

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tänk att det är fredag så känns det lite bättre.men här snöar det så man blir lite suris.Skönt att det går bra på dagis tycker jag!
Nu har jag kopplat upp mig rätt delvis i alla fall. Jag har ADSL men nu harjag kopplat så jag har bredband istället fatatr inte hur men rätt är det. Allstå mer mb men det är ju bara bra.Men allt gjorde jag utan support.Man blir smått stressad när Internet inte fungerar.

fredag, 17 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Malin. Det är fredag idag. Kanske kan du ta och baka något till fikat idag? Det gjorde jag när jag vaknade på morrn. Cheesesake till långaväga gäster idag.

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Ja det är fredag.. Nu känns det lite bättre.. Vad bra att du fått rätt på det själv.. Duktig!!!

Christina: Håller med fullt ut.

Anne-Maj: Ja jag ska nog göra det.. Tack för uppmuntran!!

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Ja är det inte så att man kan bli tossig för mindre?
Snöflingorna stora som lovikavantar när jag cyklade till gymet i morse, och jag hade också klydd med nätet i morse och fick sitta i supporten en hel evighet.

Säger dock som de andra: det är fredag, dela en flaska rödvin med söta maken ikväll, så blir det säkert bättre ;o)

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Milda:: Kan bara hålla med.. Rödvinet ska flöda!! haha

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger 162ochenhalv said...

Ja alla har vi visst våra dagar... tur att bloggen finns så man kan vräka av sig där, så inte resten av familjen blir lidande :)

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger Malin said...

162: Ja det är kanon med blogg!!
Allt support man får gör ju att det genast känns bättre..

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger Nina said...

M! här ska vin också sörplas. känner att antioxidanterna behövs fyllas på ....finns också i choklad...jippie!

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Loppan: Hang in there!!!!

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Å, det märks att det inte är många här som jobbar inom vården eller affärslivet ., för då spelar det ingen roll om det är fredag.
Fredag innebär bara MERA jobb, FLERA kunder ., ännu tröttare kväll. Lördag och söndag också.

Gotta er, alla ni som är lediga!

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger Bambi said...

När det är sådan riktig skitdag, kan det ju bara bli bättre i morgon? Tycker vi bestämmer det!!

fredag, 17 februari, 2006  
Blogger Mini said...

Hej Malin!
Ja jag tycker jättemycket om att skriva om mitt liv och min livsglädje jag har.
Jag lever ut mitt liv till 1000% och det borde alla människor göra tycker jag.
"Man lever ju bara en gång"
Heller hur???
Jag tycker det är super trevligt att du gillar mina inlägg jag gör. På så sätt känner jag att jag verkligen vill fortsätta skriva bara för att det är många som läser mina bloggar.
Men nu vill jag bara önska dig och din familj en RIKTIGT TREVLIG HELG.
Massor av kramar från Johanna

fredag, 17 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Malin, det går över... Det gråa... Plötsligt har färgerna återkommit och är mycket intensivare än du minns.... Tro mig... Februari är den värsta månaden av de alla.... Grått, grått, grått, grått.... Snart kommer solen.... Du får vara glad åt att Emil inte grät när du lämnade honom på dagis.....

lördag, 18 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det finns inget tråkigare än när allt bara är grått ute. Jag brukar tänka på att solen faktiskt skiner ovan molnen och då blir jag lite gladare.

lördag, 18 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics