söndag, mars 05, 2006

Magsjuk

Ja bläääääää...
Jag och Emil...
Än så länge.....

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackars, stackars er.

Krya på er!

söndag, 05 mars, 2006  
Blogger Nina said...

usch och fy ! Hoppas det går över snart * skickar tröst*

söndag, 05 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Lider med dig! Trist. Krya på er.

söndag, 05 mars, 2006  
Blogger Bambi said...

Nej, stackars Er!! cola+lättsaltade chips, i små mängder- kan hjälpa... Krya på Er!

söndag, 05 mars, 2006  
Blogger Tommy said...

Gå i karantän kvinna. Sitt inte här och blogsmitta ner oss!

(Krya på er oxå)

söndag, 05 mars, 2006  
Blogger Nina said...

hm det slog mig att det ända braiga med kräksjuka att man bli av med lite överflödig vikt? Inte bra? Nehe!

söndag, 05 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Stackare !!!!!Det är min fasa ,magsjuka är det värsta jag vet.

söndag, 05 mars, 2006  
Blogger Mildamakter said...

*huvva*..krya på er kvickt som attan, hoppas att resten av familjen klarar sig...

söndag, 05 mars, 2006  
Blogger dixi said...

men fy för maskarna.... håller mig undan,krya på er!

söndag, 05 mars, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin: du var ju så snäll mot mig när jag hade tandvärk .., säg till om jag kan göra nåt. Ja, gulla lite med dig eller så.
Kram från Doktor Bettan.

söndag, 05 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jaha, det får fan vara ditt straff för att du lägger ut bilder på asgod mat på din blogg som man ser och blir vrålhungrig och sugen av när man studsar in på bloggen vid halv elva-tiden på kvällen just innan man ska åka hem från jobbet!!! Smörgåstårta! Hemgjord bearnaise!!! Fy på dig!!!!
Kram Karolina

söndag, 05 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics