tisdag, februari 28, 2006

Miljökonsulent

Ja det är vad jag blir om jag tar jobbet...
Jag har inte bestämt mig än...

Varför???

Jo det är ju provision.....
Iof med grundlön...

Dom som känner mig vet att jag är en städare av stora mått och har oxå jobbat med städning i olika företag och olika sorter.

Konseptet här är:

RENT UTAN KEMIKALIER!!!!

Det funkar!!!!!

Jag har suttit på detta möte mellan 11-17 och blev helt förstummad.....


Är nog mycket jobb till att börja med men som dom sa där så säljer produkterna sig själv...

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men man gratulerar det är klart du ska ta det!!!!Har du grundlön är det ju värt att prova absolut!!!!Du verkar ju som klippt och skuren för detta.Sen får du ha party hemma och visa alla produkter.Min kompis sålde blöjor till äldre ett tag.Hon hade tjejträff där alla fick prova att ha blöja innan det blev dax för mat och resultat skulle det vara i den,det du!Vad heter preparaten du ska sälja?
Jag har inte hittat hästtidningen än ifall du undrar.

tisdag, 28 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ja det låter spännande! Jag har undrat hur det gått idag. Jag kör med Grumme härhemma. Lite gift finns här, men jag köpte inte dom.

tisdag, 28 februari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin: du skulle passa perfekt för det .. du är jätterar och trevlig och framåt och en hejare på att prata .. jag tror helt ärligt att det vore bra.
Du kan ju testa ett tag?

tisdag, 28 februari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Prova på det, du har ju inte något att förlora, och du verkar ju verkligen vara rätt kvinna för detta :o)

tisdag, 28 februari, 2006  
Blogger Nina said...

Klart du ska testa jobbet!

onsdag, 01 mars, 2006  
Blogger Bambi said...

Grattis!


Btw, du har mail...

onsdag, 01 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Om du får jobbet kan du ju, som sagts ovan, prova på ett tag och känna på om du tycker om jobbet eller inte. Det kanske är riktigt roligt, vem vet?

fredag, 03 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics