onsdag, februari 22, 2006

Sportlov dag 3

Anställningsintervjun av klarad..
Resultatet får jag reda på nästa vecka men det kändes hyffsat...

Emil har varit på dagis och börjar bli förkyld igen..
Sanna väntar på att det ska bli kväll så hon kan gå på Disco som byalaget anordnar i gamla skolan..
Pernilla som kom hem igår kväll sitter på Lunarstorm..
Pontus spelar dator.....

Maken är slut och jag han se honom i ca 30 min innan det var dags för jobb igen. Nån magsjuka går på jobb så han jobbade dubbla skift igår kväll+ natt.
vilket innebär 14-06 och så nu jobb igen 14...

Idag fyller min pappa år...
Pappa är en glad skit som gärna drar nån vals för att lura bort en totalt..
Han höll ett fint tal på vårt bröllop och avslutade det med några väl valda ord som etsat sig fast i mitt minne. Han sa:
- Glöm aldrig hur lyckliga ni är idag!!!
GRATTIS PAPPA!!!!!

9 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Malin: ring och berätta !!!

onsdag, 22 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Bettan: Ringer omedelbart..

onsdag, 22 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag håller tummarna för dig att du får jobbet och sen hoppas jag att ni inte åker på magsjuka

onsdag, 22 februari, 2006  
Blogger Bambi said...

Håller tummarna här också!
Bra ord från din pappa, de "lånar" jag och spar till ev behov!

onsdag, 22 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Ja det verkade bättre än jag trodde..

Bambi: tackar för det..
Ja det är bra ord.. jag använder dom när maken hamnat i onåd...

onsdag, 22 februari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Så söt din pappa är, man blir tvungen att le tillbaka mot honom på bilden :o)
Håller tummarna för att du ska få ett positivt besked!

onsdag, 22 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Milda: Det är från bröllopet.. Så såg han ut hela dagen bortsett från när han kom och hämtade mig för då blev det tårar..
Tack för tummarna..
Christina: Ja verkligen.

onsdag, 22 februari, 2006  
Blogger Mini said...

Hej Malin!
Jaha så ni i Skåne har sportlov redan denna vecka ni.
Ja vi 08:otor i sthlm har sportlov nästa vecka alltså vecka 9.
Vad händer denna vecka då?
Full rulle med barna förstår jag.
Det kan vara kul det med.
Inte sant????
Vad jag ska göra på mitt sportlov nästa vecka vet jag faktiskt inte ännu. Förmodligen blir det en massa sovande antar jag om jag känner mig rätt.
Ja min hals den är helt oförändrad vilket innebär att jag varken har mer eller mindre ont i halsen.
Men jag hoppas det går över till nästa vecka då jag är ledig. Man har ju verkligen inte lust att vara sjuk när man är ledig. Men du ska dra och äta nu men jag hoppas du får ha det bra och en mysig sportlovsvecka med dina barn.
Ha det så bra så hörs vi snart hoppas jag. Massar kramar från Johanna

onsdag, 22 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Tänkte på dig klockan 10.20 när vi for in mot stan....Hoppas att du får positiv besked nästa vecka.

Jag köpte hästfocus och såg Malin, åååh söt unge!! Brevet också! Men var är mamman?

onsdag, 22 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics