tisdag, februari 21, 2006

Sportlov dag 2

Denna dagen började vi med att baka frukost bullar..
Nybakat är gott så det blev en rejäl frukost...

Pernilla är kvar hos svågern och svägerskan, Pontus spelar dator (detta kommer att stå varje dag), Emil sover middag och Sanna är levererad till en kompis.

Då jag insåg att det bara blev jag, Pontus och Emil till middag bjöd jag fräckt in mig till mamma och pappa med hämtning för bil har jag ju ingen när maken jobbar kväll..

I dag kommer tidningen HÄSTFOCUS ut och det är i den som min Sanna är med tillsammans med Tobbe Larsson som så generöst lät henne komma och titta på hästarna från Apassionata showen..

10 Comments:

Blogger Malin said...

Gunnel: Ja det är jätte kul.

tisdag, 21 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ska tvinga maken köpa tidningen IDAG när han lämnat av oss.. Brukar köpa den då och då..

tisdag, 21 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Anne-Maj: Ja det står så fint.. Jag är stolt..

tisdag, 21 februari, 2006  
Blogger dixi said...

Tobbe är en trevlig kille.
Var med på en modevisning, med honom som konfrancier i ÖP hallen för många år sedan

tisdag, 21 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Andromeda: Ja gullig och generös..

tisdag, 21 februari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Det låter inte helt fel, att få nybakat till frukost :o)

tisdag, 21 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag hoppas du lägger ut reportaget.Härligt med nybkat på morgonen,det är nästan semesterkänlsa då

tisdag, 21 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Nallemaja: Ja mums..

Molda: Nä det är gott..

Christina: man är väl inte dum....

Babsan: Ska se om jag kan fotografera av det. Det är på sidan 13 om du vill tjuvläsa i nån affär.. hehe

tisdag, 21 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag kan nog tjuvläsa det har jag gjort förr .Kan jag tjuvkoppla mig på nätet så har jag ju ändå ingen skam i kroppen!!!!

tisdag, 21 februari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Hahahaha .. vad jag skrattar åt Babsan!!!

tisdag, 21 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics