söndag, februari 19, 2006

I dag har jag

*frostat av fysen
*frostat av kylen
*ordnat upp i stora frysen i hallen
*städat huset


Nu är jag sliten....
Emil sover, Sanna är på kalas, Pontus spelar dator, maken och Pernilla är hos svågern och tittar på hans nyinköpta husvagn.
Pernilla ska stanna där för nu är hon trött på att va hemma.....

Middag hos svärföräldrarna idag så jag tror att jag ska slappa på soffan ett tag nu..
Mina göromål för dagen är ju avklarade nu...

Kanske se ett avsnitt av 24....

11 Comments:

Blogger Nina said...

Du förtjänar soffan absolut. Du är så duktig. Jag avundas din avfrostade frys. Måste vara härligt när det är gjort.

söndag, 19 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: har kollat.Lämnade komentar hos di..
Loppan: visst är jag duktig!!!

söndag, 19 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Gunnel: Ja det känns bra.. Varför samlar man på sig och glömmer bort???

söndag, 19 februari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

SÅ flitig du har varit. Vi har varit en runda nere på Österlen, och milde tid så mycket snö det var där nere. Hoppas att allt hinner försvinna till husvagnssäsongen drar igång 7/4.

söndag, 19 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Milda: Ohhhh vad du fick mig att längta efter husvagnen....
Kom in om och ta en kopp nästa gång ni är här i krokarna...

söndag, 19 februari, 2006  
Blogger Bambi said...

VAR hittar du all denna energi??

söndag, 19 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Inte en aning

söndag, 19 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Åh, men frysen och kylen. tog jag före julen. Läste tidningen "Allt i hemmet" om vårstädningen och jag fick lust... men då kom jag på att det blir jobbigt! Jag tänkte bort tanken:-)

söndag, 19 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Men Mallin, du ger mig ångest.... Jag har bara slappat hela helgen...

måndag, 20 februari, 2006  
Blogger 162ochenhalv said...

men hur kallt har du i kylen??? behöver men frosta av den?
är nog novis inom den branschen ;)

idag är det en härlig dag iaf!!!

måndag, 20 februari, 2006  
Blogger Bloggblad said...

Kylen? Köp en självavfrostande, jag torkar bara ur min nån gång per år...
Frysen står i garaget, den slipper jag se så ofta...

Men duktig har du varit. Och jag med idag - har manglat och strukit och plockat och sprungit ett par kilometer upp och ner för trappan.

måndag, 20 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics