fredag, mars 03, 2006

Jag har inte gått i ide!!!!!

Det har bara varit mycket med tankar och bilar som gjort att jag inte har haft tid, ork, eller lust att sitta vid datorn...

Men nu har jag bestämt mig och kan titulera mig:

MILJÖKONSULT!!!!!!

Det var inget lätt val av olika orsaker men jag insåg att jag hade inget att förlora så nu kör vi...
Vecka 12 börjar jag och det känns jätte bra.

Så här såg det ut vid 8,30 i morse när jag skulle köra barnen till Ystad...
Vädret har varit väldigt omväxlande med ömse om snö och solsken.. Allt är nu täckt och vitt... Igen.....

Våren känns helt plötsligt långt borta igen..

Fredag är ju som tidigare sagt alltid körig med ridlektioner och dylikt. Idag ska det dock inte bli så sen middag då den redan står i kylen och bara väntar!!!!!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man får GRATULERA till att du tog jobbet!!!!Ska du jobba heltid eller?
Den smörgåstårtan skulle jag mer än gärna ta med mig till landet och smaska på.Jag älskar smörgåstårta.Trevleig helg på dig och din familj

fredag, 03 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: Ha ha... Ta du kåldolmar med då???

Babsan: Jag ska jobba mig upp så att säga. Lite till att börja med sen mer och mer.

fredag, 03 mars, 2006  
Blogger Nina said...

shit pommesfrit vi ska också äta smörgåstårta! Och vad härligt spännande med ditt nya jobb! Grattis! Ska bli kul att höra rapporter ifrån en miljökonsulent!

fredag, 03 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Loppan: Ja då kan vi smaska ihop... Ja arport blir det så småning om..

fredag, 03 mars, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin: jag får väl offra mig och köpa dom tre microdukarna för 330:-, men ta det nästa lön ..haha.

Grattis vännen!

fredag, 03 mars, 2006  
Blogger Bambi said...

Grattis!!
Så gott det ser ut! Har du lagat själv? Jag har faktiskt inte lagat smörgåstårta ngngång.. om du har gjort själv, skulle du vilja lägga ut receptet?

fredag, 03 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Grattis till jobbet! Ska bli spännande att följa din karriär. Själv har jag fått titeln "sjukpensionär" med brevet idag. fniss.

Smörgåstårtan, ser så frestande ut. Jag älskar såna!

fredag, 03 mars, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Grattis - både till jobbet och till smörgåstårtan ;o)

fredag, 03 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Grattis! Vet inte vilka produkter du skall sälja... Är själv stolt ägare av microdukar och de är helt suveräna.... Blir säkert jättebra. Tårtan... Kan bara upprepa mig... Ser inte äcklig ut!

onsdag, 08 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Måste kanske förtydliga mig själv.... Västerbottningar och norrbottningar säger aldrig att något är bra eller gott.... Det duger, kan nog duga, är inte äckligt m.m. m.m.

=D

onsdag, 08 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics