fredag, april 21, 2006

Känslan just nu!!!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

go bild! ;-)

fredag, 21 april, 2006  
Anonymous Anonym said...

Du borde gå en stresskurs Malin det förstår jag nuHa det gott ändå mitt i alltihopa

fredag, 21 april, 2006  
Anonymous Anonym said...

Känns det så illa?
Det löser sig ska du se..

fredag, 21 april, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Men lilla vännen ... det är så här med Malin förstår ni, att hon är en som vill ha STENKOLL på tillvaron och nu har den tippat överstyr och hon har noll koll och då blir det kaos.

Det är det jag säger: kom till mig ska jag borsta håret eller massera dina ben eller nåt sånt!

Eller så kan vi bara sitta och dricka kaffe.

kram! Betty Boop.

fredag, 21 april, 2006  
Blogger Bambi said...

Aj, det var illa... Alla fortfarande sjuka??

fredag, 21 april, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics