tisdag, januari 31, 2006

Läget idag!!

I går kväll var det ljusparty hos min svägerska.

Något försenade kom vi dit efter att ha varit och hämtat upp alla tjejernas saker hos den som hade festen i fredags. För inte kunde hon ta med det till skolan inte. En omväg för min del på typ 45 min.. Gissa om jag var arg....

Partyt var en trevlig tillställning som man oxå fick lite huvudvärk av.
Massa doftljus som brann och det luktade till en början underbart men efter ett tag sa näsan stopp...
Jag handlade naturligt vis en del ljus.... mer än jag hade tänkt...

Idag har varit dagisfri dag då dom hade konferens och inte ordinarie personl har varit där.
Tyckte det var till att utmana öde och lämna honom till någon ny..

Vi har varit i Ystad och frukostat med Lotta och Kalle för att sen ge oss ut i REA Ystad..
Jo då det blev nya skor, mascara och dagkräm till mig och kläder till ungarna.
Emils naturligt vis med dinosaurier på...

Dessutom har jag precis ringt på ett jobb!!!!

Gud vad nervös jag blev...

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ljusparty? Är det något nytt? Massa partyn har jag hört talas om men inte detta.
Lycka till med jobbet.

tisdag, 31 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Rumbaqueen: Jag har aldrig varit innan men det var trevligt. Dyrt tycker jag som är lite snål med sånt men luktade gott..

tisdag, 31 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Många partyn har det blivit genom åren men inte ljus.Jag är allergisk så doft ljus är inget för mig,tyvärr.Kul det där med jobbet!!!Jag har varit på anställningsintervju 2 gånger fick det jobben men jag har ju jobbat på sjukhuset i 28 år litet mlelan spel som dagmamma när barnen var små värsta året i mitt liv.Ibland skulle jag vilja sadla omhelt ex trädgårdsmästare eller nåt sånt men jag är för gammal och ekonomin tillåter inte det tyvärr.För det är ju aldrig för sent säger de som vet.
Det var nog klokt att ta dagisfritt tycker jag

tisdag, 31 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Oh ljusparty! Kul att veta.
Men pirrigt och håller tummarna för jobbet!

tisdag, 31 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Hej du Malin!
Ja, det var ju trevligt att du var på ett LJUS-party .. jag blev inbjuden på ett kryddparty till Malin en gång och det var inte oreagno och kanel det gällde .., vill jag bara meddela ..-)
Det var ANDRA sorters kryddor.
Mer ekivoka.
Och dyra som skrutt.
Men ack,så ljufveliga.
Haha.

tisdag, 31 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Lycka till med det du ringde om, förstås!

tisdag, 31 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

OREGANO, heter det. Jag vet.

tisdag, 31 januari, 2006  
Blogger Nina said...

M! Ljusparty vad kul det låter.
Vad var det för jobb du ringde om?
Hoppas hoppas att du får komma på intervju? eller?

tisdag, 31 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Ljusparty var något nytt för min del, kul med något nytt ibland, men doftljus hade jag inte kunnat ha, tyvärr.

Håller tummarna för att det kommer att gå bra med ditt jobb

tisdag, 31 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

hej
heter annika o har precis blivit konsult för PartyLite... undra om ja kunde använda din text om PL i min drömbok.. kommer användas på visningar.

maila svar
annika_lund@hotmail.com

söndag, 26 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics