måndag, januari 30, 2006

Vitt vitt vitt

Över allt vitt vitt vitt.... Vackert......

Jag önska att foto blir som mina ögon ser för det är inte fullt så mörkt...

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och skrivit in mig.

Hoppas att man hittar nått att göra snabbt. Är ganska trött på att gå hemma och lalla..

Ska i alla fall passa på att vårda mig lite under de första veckorna och tex sola så man inte ser helt likblek ut om man ska på intervju...

Emil har varit själv på dagis i över 1 ½ timme idag och det gick som i fredags sådär. Idag var han mer som ilsken...

Helt slut när vi kom hem och somnade direkt...

11 Comments:

Blogger Nina said...

M! Hoppas du hittar nåt snart! Det är klart du gör ! Håller båda tummarna!
Vårda? sig själv också , herre jöstanes jag är glad om jag hinner att slänga ett öga på espressomaskinen... Borde beställa klipptid ...fixa till kråkbot. Jag ska försöka sköta mig bättre. Jag lovar!

måndag, 30 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Loppan: Det gör så mycket för självkänslan att faktiskt unna sig lite och et är typ 2 år sen jag gjorde det..
Sola är bra... Avslappning och färg på samma gång...

Christina: Ja det är varmt och härligt nu när det är så kallt..

måndag, 30 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hoppas att du hittar någon jobb. Vad jobbade du med innan? Det är underbart med lite massage och sånt. Fick när jag fyllde 30 år, men det är ju evigheter sen!

måndag, 30 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Det är aldrig fel att vårda sig själv, man behöver det vid den här årstiden...skönt att det börjar gå bättre för Emil på dagis

måndag, 30 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Jag jobbade i mataffär ihop med Elisabet faktiskt och det är det absolut roligaste jag har gjort.
Dessvärre sa ryggen stopp och jag fick konstaterat att jag har fel på ryggkotorna så jag har inte en aning om vad jag ska göra..
Någon form av försäljning kanske utan lyft...

måndag, 30 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Du verkar så kreativ så det dyker säkert upp något.Kul att det går bra med Emil

måndag, 30 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Barbro: Tack för dom orden det värmer..

måndag, 30 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Ja, och hon var hur bra som helst att jobba med, Malin .., vi hade riktigt trevligt ihop!
Och noga var hon också i mejerikylen .. ojojoj .. !
Mindre brydde hon sig i mina apelsiner och gurkor.
Ajaj.
Vet du vad du skulle passa som Malin?
BARNMORSKA.
Det är sant.

måndag, 30 januari, 2006  
Blogger Karin said...

Nu har du blivit utmanad igen! Gå till min sida för vidare info.

tisdag, 31 januari, 2006  
Blogger Karin said...

Ouups, såg att du fått samma utmaning förut. Ok då.. du slipper väl göra den igen då ;)

tisdag, 31 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker väldigt mycket om dina fina vinterbilder!

P.S. Ta det försiktigt med solariet. De är ju inte så bra för huden. Och det är alls inget fel att vara en blekfis, du är nog fin ändå tror jag.

Lycka till med jobbsökandet!

torsdag, 02 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics