torsdag, januari 26, 2006

Livet

Vissa dagar önskar man att man bara kunde dra täcket över huvudet, vända sig om och somna om......
När man sen vaknar var det en ny dag som var bättre...
En sån dag har det varit idag....

När jag gick upp kände jag kur det körde i magen och kom jag på A-FIL............
Jag köper ju alltid a-fil när jag går på penicillin...... men denna gången hade jag glömt det..

Emil har varit på dagis idag och jag måste säga att det gick över förväntan... Nästan bra... Jag var med hela tiden men han gick iväg och kollade runt på ett sätt som han inte gjorde innan...

Maken är något bättre tror jag....

A-fil kommer ikväll så även jag kommer väl att va kurant tills i morgon....

9 Comments:

Blogger Nina said...

Bara jag och pinkhunden som lapar i oss A-fil i vår familj. Jag har lätt för katarraktig mage och måste ge den snälla bakterier också.....

torsdag, 26 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Loppan: Jag väntar tålmodigt på magmedicinen nu...

torsdag, 26 januari, 2006  
Blogger Anna said...

Aha, Emil börjar vänja sig! Skönt!

torsdag, 26 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Anna: Ja det gick riktigt bra och han kände igen sig.. Får se i morgon när jag ska gå hur det blir. Det käns bättre i alla fall...

torsdag, 26 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Men du Dofilus är bättre prova!Vad bra att det gick bra på dagis.
Det blir bättre och bättra ska du se

torsdag, 26 januari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Skönt att det går på rätt håll - på alla fronter...

torsdag, 26 januari, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan och Milda: Ja det verkar va på rätt väg nu.. skönt för jag hade snart gett upp... kanske inte men känslan var där...

torsdag, 26 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Skönt att läsa att ni är tillbaka i vardagen. A-fil och dofilius, var nytt för mig. Tackar för tipset.
Det är skönt att det går bra på dagiset, ska du börja jobba igen?

torsdag, 26 januari, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Så bra att du piggnar på dig Malin.
Tack för all hårtorksomsorg.
Det kallar jag en riktig vän.
Puss.

torsdag, 26 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics