torsdag, februari 02, 2006

Två dagars rapport

När livet nu varit en enda vit sida på bloggen har jag passat på att göra lite andra saker även om det har varit ett enda kollande om den har återuppstått.....

Dagis igår gick hyggligt och jag passade på att sola (skönt) och handla..
Idag har pappa lämnat och hämtat och då gick det ännu bättre.
Det börjar kännas riktigt bra nu......

Igår storstädade jag badrummet med avtorkning över allt. Väggar, tak, badrummsskåp och så allt det där vanliga...

Idag har Sannas rum fått ett lyft och blivit storstädat...

Ska försöka ta ett rum om dagen nu om jag skulle få nått av dom jobb jag nu har sökt...
Hoppas så på det ena som personlig assistent till en 17års tjej. Verkar va ett givande omväxlande jobb.. 30 timmar i veckan det blir precis lagom...



På bilderna är Sannas nystädade fina rum....


8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Å Malin du kan gärna komma och fortsätta hos mig! Vi ska ju ha stamrenovering så vi flyttar ut i barrack nästa lördag vem vill städa då? Men o vad jag otrivs då.Sonens rum ser ut som ett större bombnedslag.Elektrikern var här nyss ,jag skämdes....men han såg oberörd ut.Pokerface?

torsdag, 02 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Det låter jobbigt....
Elgubbar med flera har säkert sett värre än din sons rum..

torsdag, 02 februari, 2006  
Blogger Mildamakter said...

milda makter vilken energi!
Skulle du mot förmodan ha lite över, så får du gärna skicka iväg den i riktning mot Malmö ;o)

torsdag, 02 februari, 2006  
Blogger Nina said...

M! Vad redig du är! Jag gick ut med komposten iallafall... ifall du undrar. Vilket jag tror...inte men så att du vet.. Har lagat gryta tills imorgon...det känns bra.
Spännande med nytt jobb! Hoppas du får!

torsdag, 02 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Milda: Jag lovar att skicka om den blir överflödig.... är nog mest en släng av abstinens...

Loppan: Gryta som är så gott... du är ju hur duktig som helst själv...

torsdag, 02 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kul att det går bra med dagiset.Hoppas på tur med jobbet med!

torsdag, 02 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Gunnel: Ja det känns jätte bra.. Bara 6 rum kvar... Pust..

Babsan: Ja visst är det. Jag håller alla tummar för jobbet..

torsdag, 02 februari, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Ja fick energi av blogg abstinens...

Jag har sett. Ska ta mig till biblan en dag...

fredag, 03 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics