tisdag, mars 07, 2006

Kallt


Morgonens temperatur visade på -10... Det är kallt för att va här nere och enligt den vise väderguru som även igår uppenbarade sig så ska veckan medföra ytterligar snö...
Ja sådär en 20cm till........

Jag blir så trött och mina ide tankar väcks åter till liv.......

Visst det är strålande solsken och helt underbart väder idag men nu vill jag se lite andra färger än bara vitt vitt vitt....

Pernilla den stackarn har fått nån flunsa och ligger pall med hög feber.....
Fast det måste erkännas att när 14åringar som vanligt vis är tuffa och kaxigare än nått annat jag vet är sjuka så är dom väldigt behagliga....

6 Comments:

Blogger Nina said...

Åh,samma visa hos dig märker jag *ler* Vi har tydligen tröttnat ha ha. Så dottern har gått och blivit sjuk. Peppar peppar barnen har varit friska snart i 2 veckor så vi får väl se...tycker att förkylningarna/flunsorna avlöser varann titt som tätt...

tisdag, 07 mars, 2006  
Blogger 162ochenhalv said...

ja fy å så säger dem att i veckan ska det bli rekord kallt...whäää!!!

tisdag, 07 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Loppan: Tröttnat är bara förnamnet...
Gunnel: Jag säger bara örk!!!
162: Ja fy som om det inte räcker med kyla nu...

tisdag, 07 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nej de är inte så kaxiga då mot "morsan"Passa på att pyssla om lite..Hoppas inte alla ni andra får det med

tisdag, 07 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Nä snarare helt normala.. hehe.. Underbart gullig!!

tisdag, 07 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hur var det nu..... -Leina kan du inte skicka ner lite snö.... Det verkar så mysigt... =D =D =D

Varsågod! Visst är det mysigt.... Ironin riktigt lyser om mig.... Idag har vi - 27 grader igår var det visst -30 grader..... Fy usch och bläääääää!

onsdag, 08 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics