fredag, april 21, 2006

Despo??? Ja något.....

Det är synd om mig/oss....
På 1½ vecka har jag

  • oroat mig för Sanna
  • inte träffat vänner
  • ständigt passat upp
  • bara lämnat hemmet för snabb handling
  • inte kunnat träna

Nu är det bara 1½ vecka kvar om Sannas feber håller i sig i dom 3 veckor det står att det ska pågå...

I kväll skulle vi till min svåger och äta och spela spel. En kväll jag sett fram emot...

Det blir Jocke och Emil som åker........

Ja fy vad jag har TRÅKIGT!!!!!!!!!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackars dig och Sanna. Vad gör man inte för sina telningar. Skönt att det inte var hjärnhinneinflammation i alla fall.

fredag, 21 april, 2006  
Blogger Bambi said...

Ja, det synd om dig! *kramar om*

fredag, 21 april, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Men jag tycker faktiskt mest synd om Sanna ... kan inte Jocke vara hemma och låta dig gå ut och slappa? Det tycker jag verkligen.

fredag, 21 april, 2006  
Blogger Nina said...

stackare där....och stackars Sanna! hoppas ni får en trevlig kväll trots allt...

fredag, 21 april, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nästa gång är det din tur att gå ut och Jocke får stanna hemma. Nån ordning får det vara.
Hoppas ingen annan blir smittad av körtelfebern. För då tror jag du börjar klättra på väggarna.

Ha det så bra som du kan i alla fall. Om ett år har du glömt det här :O)

fredag, 21 april, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ur en annan synvinkel:

. Du oroar dig. Bra du tycker om någon väldigt mycket!
. Inte träffat vänner. Kalas då har du vänner i alla fall.
. Bara lämnat hemmet för snabbhandling. Du slipper att storhandla!
. Inte kunnat träna. Du har ju en vattentät ursäkt!

fredag, 21 april, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics