tisdag, maj 16, 2006

Grådag!!!

Riktigt grått och blött är det ute idag.
Ganska skönt ändå att få va bra inne. En som jag sa till Christina riktig skånsk " stue sittar da"!!!

Magnolian sjunger redan på sista versen tyvärr och under börlar bli prickigt av rosa blad..



Emil har återgått till dagis och på fredag ska hans finger va färdig spjälat. Tyvärr tror jag att det kommer att bli ett ytterligare besök hos ortopeden då det fortfarande är krokigt både hit och dit.

Mode nytt här hos oss är enligt 14 åriga Pernilla att man ska dra ett rivjärn på byxorna så dom ser slitna ut.....

En vecka kvar innan Sanna ska ta sitt prov för att se så hon är återställd från körtelfebern och är hon det blir de ett lycko tjut för då kan hon börja rida igen!!!

Annars allmänt slappt idag och det känns BRA!!

Till middag vankas ugnsbakad falukorv. Min favorit!!!

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja när jag var ung var det sandpapper på Lee jeansen!!Skönt med slappar dagr det behöver man tycker jag Ha det gott och hoppas att emisl finger blir bra

tisdag, 16 maj, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Ja metoderna blir modernare...

tisdag, 16 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hej Snäckan!!
Va synd att jag missade ditt svar. Men det kommer fler fikar dagar, hoppas jag.

Kram

tisdag, 16 maj, 2006  
Blogger dixi said...

rivjärn? wow, det ska jag testa *s*

onsdag, 17 maj, 2006  
Blogger Malin said...

Wiveca: Jadå det kommer fler dagar...
Andromeda: Ja gör du et.. hehe

onsdag, 17 maj, 2006  
Blogger Bambi said...

Skönt att du hade en bra dag! Hoppas det går bra med både finger och prov!

onsdag, 17 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hos oss regnar det idag. Fruktblommorna hamnar på mark och gräs. Hoppas de få insekterna som är har hunnit gjort lite av sitt jobb så vi får njuta av diverse frukt och bär i sommar.

onsdag, 17 maj, 2006  
Blogger Mini said...

Hej Malin!
Nu har jag nästan varit hemma hos dig. Jag var ju i Kristianstad i helgen och tävlade i rikskampen 2006. Ja det var synd att du inte kunde komma och titta.
Men jag kan säga att jag kom trea i min gren som jag deltog i.
Jag är jättenöjd med mitt resultat.
Men du får ha det så bra så hörs vi.
Kram från Johanna

torsdag, 18 maj, 2006  
Blogger Mini said...

Hej! Ja vi var duktiga men hade kunnat ännu bättre.
Men vi ska vara nöjda ändå.
Jag älskar att sporta och vara aktiv. Det har jag varit i hela mitt liv nästan.
Jag är en person som inte kan sitta still om jag inte måste.
Ha en trevlig helg.
Kram från Johanna

fredag, 19 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hmmmm... Du verkar ha full rulle så här på den gråa dagen. Tror jag skall hälsa på något år så jag får se magnolian blomma på riktigt.

söndag, 21 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Borrar vad?
Badar du i poolen?

söndag, 21 maj, 2006  
Blogger Nina said...

Harru satt korven i halsen ? F´låt det lät kanske illa?
Hoppas du mår bra!

söndag, 21 maj, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics