onsdag, maj 10, 2006

Raggare för en dag!!!!

Ja en gång varje år är vi riktiga "raggers".. På lördag är det den årliga Cruisingen i Ystad och nu står bilen tvättad, städad och "blänker" på gården!!!
En av årets absoluta höjdpunkter.....
I år hoppas jag på att få krama om Christina där!!!!!
Jag hoppas att vi hittar varandra. Det kan ju va svårt med så många bilar.......


Poolen är nu fylld och temperaturen ca 15 grader... Soldäcket börjar ta form så snart är det till att ta premiär doppet!!!!

Magnolian är riktigt på G med blommningen nu!!!!


11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag säger bara ÅÅÅH! Tänk vad vi längtat efter hela vintern och nu får vi göra såna grejjor!

onsdag, 10 maj, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: Ja den är nog svår att misa.. haha.. ska bli spännande att träffa dig!!!
anne-maj: Ja vad härligt att kunna gå ut utan att ta på en massa kläder!!!!

onsdag, 10 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vilken fin pool det blev.
Vad gulligt det ser ut under magnolian

onsdag, 10 maj, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Poolen, magnolian och lågorna/"flamesen" till trots, den skånska flaggan var klart tuffast!

Samuel

torsdag, 11 maj, 2006  
Blogger Nina said...

Malin! Gud vad häftigt ! Flames ! Wohooo!

torsdag, 11 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

vilken trädgård du har, och vilka projekt.
Hoppas du får kul bland alla raggar bilar

torsdag, 11 maj, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Ja, jag får väl stå och kolla jag med .. nej, jag jobbar ju ..., kanske jag hinner ändå?

torsdag, 11 maj, 2006  
Blogger Anna said...

Och nu kan ni komma hit och bygga en pool... OK? :-)

torsdag, 11 maj, 2006  
Blogger Bambi said...

Härlig pool, det har gått snabbt med bygget! Nu vet du var du har ungarna i sommar! :-))

fredag, 12 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gissa hur avundsjuk jag är.....

söndag, 21 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Tar tillbaka det där... Jag är avundsfrisk!

söndag, 21 maj, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics