onsdag, maj 03, 2006

Strålande solsken.....

och ca 20 grader varmt lovar dom idag...

Än så länge skiner solen och jag hoppas att den förblir uppe och att värmen är på väg...

På lördag konfirmeras Pernilla så fortfarande är det mycket..
Sanna har blivit frisk och börjat skolan igen även om hon är jätte trött efter, men det kunde sitta i flera veckor..

Maken jobbar och fixar med poolen var lediga stund.. Han börjar se mer och mer sliten ut..

Själv avslutade jag mina övnigs demos igår och det med bravur vilket innebär att min demoväska för 3400kr blev gratis..

Ingen är gladare än jag och jag har sålt långt över förväntan.. Nu stundar utbildning och sen företags försäljning och det är där dom stora pengarna ska trilla in...

12 Comments:

Blogger Malin said...

Christina: Ja jag är jätte glad!!!
Håll tummarna för besiktningen... Nu brummar det på gården!!!

onsdag, 03 maj, 2006  
Blogger Nina said...

Du är så duktig Malin, inga tvivel där inte! Ha en härlig varm dag!

onsdag, 03 maj, 2006  
Blogger Malin said...

Loppan: Visst är jag...... Varmt är det nu... Gött!!!

onsdag, 03 maj, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Jag visste väl att du skulle sopa golvet med dem och visa vem som bestämde...dutti tös! :oD

onsdag, 03 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kul att det går så bra med jobbet ,det stärker självkänslan!!!Lycka till med konfan.Sedan var dte ju jättebra att Sanna blivit bättre.körtelfeber tar tid,min tjej var dålig länge

onsdag, 03 maj, 2006  
Blogger Anna said...

Kul med pool! Och vad duktig du varit, Malin. Bra jobbat!

onsdag, 03 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Finns det chans att se bilden på poolen? Inte på din make:-) Ta hand om honom så han orkar jobba hihihi...
Roligt att höra om jobbet!

Sista fråga, tror du kan ta kort på isisen som du ska rida åt grannen?

onsdag, 03 maj, 2006  
Blogger Nina said...

Malin! Glöm inte bilder på MAGNOLIAN....JAG VÄNTAR!!!!

torsdag, 04 maj, 2006  
Blogger Mini said...

hubyvt

torsdag, 04 maj, 2006  
Blogger Bambi said...

Va kul, att det går så bra på jobbet och att det går bättre med sjukdomar!

torsdag, 04 maj, 2006  
Blogger Nina said...

MMMMMAAAAAGGGGGNNNNOOOOOLLLLIIIIAAAAAAAAAAbild please? MMMMAAAAAALLLINNNNN?

fredag, 05 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Säger grattis till dina framgångar. Måste fråga ... vilket märke är det du säljer? Finns det att få tag i ute i affärerna. Eller kan man köpa en fönsterputstrasa av dig?

fredag, 05 maj, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics