lördag, april 22, 2006

Tidig morgon

Gårdagen blev ganska bra tillslut ändå...
Sanna och jag besökte Mc Donalds med en väninna och hennes dotter.
Jätte skönt var det att komma ut lite och få snacka av sig...

Idag lyser flitens lampa över vår lilla gård.......
Svärfar sitter på grävmaskinen, maken i lilla lastbilen och svågern i hans hemmabyggda traktor...

Vad ska vi då göra????

POOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senare kommer svägerskan ut och jag får sällskap........

Ska ge mig ut och fota lite sen så ni förstår men barnen får vakna först....

11 Comments:

Blogger Tommy said...

Jahaja... det är till att lyxa till det lite! :)

Jag har för mycket berg för att lyckas gräva pool :/

Siktar på en bastubyggnad istället (vad det lider).

lördag, 22 april, 2006  
Blogger Malin said...

Tommy: Lyx och lyx... Det var faktiskt inte så dyrt som vi trodde...
Detta är en mer ovanpå liggande pool så det är inte eå mycket gräva.
Bastu är oxå bra om man gillar värmen..

lördag, 22 april, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: Ja och för ungarna är det ju toppen att kunna bada när dom vill....
Sommaren ska bli fin det har jag bestämt....

lördag, 22 april, 2006  
Blogger Nina said...

Oj vad härligt! jag vill en badtunna - vill känna mig levande kokt. Men ett fungerande badrum står överst!

Och sommaren blir fin det har vi NU bestämt.

lördag, 22 april, 2006  
Blogger Bambi said...

Det låter härligt! Och så slipper man att skjutsa till bad hela tiden. :-) Klart att sommaren blir fin, det bestämde vi redan i december, har jag för mig.. :-))

lördag, 22 april, 2006  
Anonymous Anonym said...

Oj, oj, oj vilken lyx! Det låter toppen i koppen.

lördag, 22 april, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vad bra att du fick trevligt i går i alla fall. Du ser...det löser sig.
Nu förstår jag att du är ännu mera uppåt. Nu händer det roliga saker minsann :O)

lördag, 22 april, 2006  
Blogger Elisabet. said...

OJojoj .... nu blir jag på gränsen till avundsjuk ..-)

lördag, 22 april, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag är inte avis! Vi ska också lyxa till med en sådan, men när vi har PENGAR!!! *skrattar* Jag kommer att följa er projekt med stor inlevelse! (stavas det så?)

söndag, 23 april, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nu blir jag lite avis men jag har ju havet mendär badar jag tidigast i augusti då det är lagom för en badkruka som jag

söndag, 23 april, 2006  
Blogger dixi said...

ahhh, då fattas bara en vägbekrivning:D

onsdag, 26 april, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics