måndag, maj 22, 2006

Nu är det spännande...

Ja om jag får känna efter i alla fall....
Hade min utbildning i fredags och fick erbjudande om att bli gruppledare vilket jag nappade på så i augusti efter semestern smäller det...

Nu gäller det företags försäljning!!!

Ja, det ska bli jätte kul att komma ut och träffa folk och företagare...

Annars har helgen varit ganska lugn..

Lördagen tillbringades i Ystad hos Magnus och Lotta med melodifestivalen på agendan....
Jag säger bara vilket skräp......

Alltså Finland är välförtjänta av segern det är inte de men hela deras grej gick inte hem hos oss.

Maken och Magnus lovade varandra halvägs in i röstningen att om Finland vann skulle dom ALDRIG titta fler gånger...

Resultatet blev ju då att nästa år kan vi titta medans våra män går på krogen!!!!

Igår gick allt med snigelfart men kvällen bjöd på en ridtur som var helt underbar men som idag gör sig ordentligt påmind i min rumpa!!!

10 Comments:

Blogger Nina said...

Vad spännande med ditt jobb!
Och jag tycker som du att Lordis var inget att ha.

måndag, 22 maj, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Du är ju mycket yngre än mig ... annars trodde jag kanske att det var min höga ålder som gjorde att jag inte tyckte om Finlands bidrag.
*hulk-hulk-hulk*

måndag, 22 maj, 2006  
Blogger Malin said...

Loppan: Ja det är spännande väre här nu...
Bettan: Nä knappast.. Vilket skit..

måndag, 22 maj, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: Ja bra och bra det lär visa sig!!! Men jag har gott hopp!!!

måndag, 22 maj, 2006  
Blogger Bambi said...

Grattis Malin! Roligt att det går så bra på jobbet!

måndag, 22 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Grattis! Ta hand om dig, familjen och ... jag undrar hur ser poolen ut nu? Preimärbad?

måndag, 22 maj, 2006  
Blogger 162ochenhalv said...

HARD ROCK - HALLELULJA ;)

måndag, 22 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det är till att stiga i graderna. GRATTIS!!
Måste bara fråga företagare är inte det folk (hehe)

måndag, 22 maj, 2006  
Blogger Malin said...

Bambi: Ja det vet man ju inte men hoppet är där ju..
Anne-Maj: poolen börjar ta form på allvar nu.. Ska fota så du får se..
162: Jo visst:)
Gunnel:Tackar tackar.. Jo det är väl folk det med men kanske annorlunda...

måndag, 22 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Heh! Det bästa med Eurovision var ju LORDI!! 100% bättre än Carola!!

Lycka till med jobbet!

onsdag, 24 maj, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics