onsdag, mars 08, 2006

Det vekar som om vi snart ska få tillökning!!!!!!

Då är det sådana här jag pratar om som ska skutta omkring i hagen...



Jo för enligt maken så verkar det som om en av tackorna har släppt mjölken och då ska det va på G.

Dagen idag började med ca 12 minus... Jag säger bara Brrrrrr.....
Men det är inte utan att njuta av detta väder som är ingen vind och strålande solsken....

Sanna och Pernilla målar på Sannas inbjudnings kort till kalas som ska med posten idag...
Jo det blir sent när man fyller år precis efter jul och nyår....
Men bättre sent än aldrig är mitt motto...

Pernilla är fortfarande behaglig = sjuk...

Pontus är på prao hela veckan och somnar nog gott i kväll med...

Emil har haft två kanon dagar på dagis och det känns nu jätte bra....

Ikväll vankas det pizzarulle här hemma. Maken jobbar kväll och jag ids inte laga mat idag...

12 Comments:

Blogger 162ochenhalv said...

nämen tusse liten... lammisar är såå söta... jag ska med ha får när vi flyttar till hus...å en get med!

onsdag, 08 mars, 2006  
Blogger Nina said...

Åh, gud va sött. gutten min vill också ha får och kaniner.... tjatar han om med jämna mellanrum..

onsdag, 08 mars, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Åhhh...ser fram emot bilder när det är dags :o)

Skönt att Emil börjar finna sig tillrätta, allt blir ju lättare då

onsdag, 08 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Lammingar så härligt! Jag ser också fram emot bilder

onsdag, 08 mars, 2006  
Blogger Malin said...

162:Lamm är underbara.. Att dom sen är goda att käka är ju en annan fördel..
Loppan: Dom är jätte söta när dom är små...
Milda: Givetvis ska det dokumenteras.. Ja det känns jätte bra på dagis nu..
Babsan: Härligt är ordet och givet vis ska du/ni alla få följa med. Har jag möjlig het ska jag dokumentera förlossningen...

onsdag, 08 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Pius: Jag kan lova att inte en dag passerar utan att jag tänker på hur underbart det är att få bo så här. Barnen älskar det.. Ja dom två små i alla fall..

onsdag, 08 mars, 2006  
Blogger dixi said...

meeen, pizzarulle är väl mat????
:D

onsdag, 08 mars, 2006  
Blogger Bloggblad said...

Oj, så hungrig jag blev. Men pizza i rulle?

onsdag, 08 mars, 2006  
Blogger Bloggblad said...

Alltså - det var inte lammet som gjorde mig hungrig :)

onsdag, 08 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Gunnel: Pizzarulle köper man på pizzerian. Mumsigt. Som en rullad kebabpizza nästan..
Andromeda: Visst är det men jag lagar ju alltid uton mär jag inte idas. Då blir det pizzarulle oftast..
Bloggblad:Mums med pizzarulle..

torsdag, 09 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Christina: Ja det ska bli spännande!!

torsdag, 09 mars, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Så trevligt! Då kan man ta med sig Emil och Emma och hälsa på kanske ..,-)

torsdag, 09 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics