torsdag, mars 09, 2006

Nu är det gjort!!!


Galen som jag ju är så började jag med att informera Sanela (som hon hette) om att hon minsann var tvungen att ta ett foto på mig till min blogg ...

Underbart var det..
Från cdn strömmade det vågbrus, pianoklink och fågelkvitter i en härlig blandning...
Den ena masken avlöste den andra..
Ögonbryn och fransar blev färgade och ryckta..
Lavendel olja masserades in och fuktighets och föryngrings krämer lades på...

Resultatet måste ju då bli att jag ser typ 10 år yngre ut.... eller hur!!!!!

Vi pratade mycket och hon berättade att hon var gravid och nygift med en landsman från forna Jugoslavien.
Han var arkitekt i Malmö där dom oxå bodde och trivdes bra.
Jag frågade hur dom tyckte att det var att komma till Sverige som flyktingar.
Hon sa att det var ett ganska bra mottagande bortsett från att dom hade fått ordentligt beskrivet för sig hur man skötte en toalett och fjärrkontrollen till Tvn.

Kände sig då som om dom kom från en annan planet..
Vidare sa hon att det var ganska enkelt att aklimatisera sig och varken hon eller hennes familj hade mött någon rasism här.....

Hon hoppades på att kunna flytta tillbaka så småning om då hennes föräldrar snart skulle flytta tillbaka...

11 Comments:

Blogger 162ochenhalv said...

du borde lagt in en före och efterbild... ;)

torsdag, 09 mars, 2006  
Blogger Malin said...

162: Jag vet men vågade inte om det inte blav nån skillnad!!! Nu lever jag på tron...

torsdag, 09 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Får man se kort före under och efter???Nyfiken som jag är

torsdag, 09 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Nä då ser man ju kanske min ålder.. jag lever på tron nu...
Gunnel: Japp som en barnrumpa...

torsdag, 09 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Inte har väl du passerat 40?? Det är nämligen då man börjar leva på tron.....

torsdag, 09 mars, 2006  
Blogger Malin said...

Babsan: Nej inte än som tur är...

torsdag, 09 mars, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin: I love You!!! Så sööööt och go du är på bilden, haha.

torsdag, 09 mars, 2006  
Blogger Elisabet. said...

Malin .. om ni behöver en fågelskrämma i sommar, eller om nån bonde behöver .. ja ..., alltså .., du kan ju bara jätte-förstora bilden så lovar jag vi slipper fågelinfluensa, iaf i Skåne, ja, hur som helst i Ystad!!!
Puss.

torsdag, 09 mars, 2006  
Blogger Nina said...

men titta där...beautyqueen! Fortfarande illgrön av avund!

torsdag, 09 mars, 2006  
Blogger Mildamakter said...

Ooops...du är modig du...*leeeer*

fredag, 10 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Åååh! Så klart blev du snygg! Det behövs ingen före och efter bild. Du är snygg intu också.

fredag, 10 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home

advanced web statistics